Ysrrr11 Bebeğim için bayram kıyafeti bakıyorum ama kollu mu alsam kolsuz mu bilemedim yardımcı olursani sevinirim 🌼❤️
edabolukbasi Ysrrr11 nisan ayı çok sıcak olacağını zannetmiyorum nerde yaşıyorsunuz bilmiyorum ama kolsuz da giydirecek olsanız üzerine bir hırka bir yağmurluk tarzı bişey olabilir
Bebegimm1 Ysrrr11 ben şimdiden almadm bayrama yakın hava durumuna göre bakıcam hava bir sıcak bi kaç saat snra yağmur soğuk bastırıyor işimi şansa bırakmak istemiyorm
Show_must_go_on Ysrrr11 Bayram günü hiç kimseyi ziyaret etmeden arefe gecesinden kaçıcaz kızım ve eşim ile hiç bayramlık derdim yok şükür eşofman takımlarından giyer 😄 ama ince bluz üstüne yağmurluk olan modeller var düşünebilirsiniz
Bebegimm1 Ysrrr11 kargoysa sıkıntı erken söylemek gerekli bedeni olmaz vs oda var ama kısa kol olmaz bence bilmiyorm şuan ki havaya bakılırsa ne olucagı belli olmaz gibi
Kubrailkan Salopet bakıyordum ama guvenemedim🙊😅 uzun kollu romper deniyor sanırım onlardan alıcam bitane beğendim 😍
Noname21 Ysrrr11 geçen sene sıfır kollu elbise almıştım soğuktu giyememişti bı sene bayram daha erken ben salopet tarzı birşey aşıp içine havaya göre birşeyler giydireceğim tabi aklım cici elbiselerde
ayse01_alparslan Noname21 vala bizde bişi almadık daha oğlum altı aylık soğuk bizim buralar Bitlis tarafı oyuzden uzun kollu yeni giymediği eşofman takımları var onlardan giydircem
Noname21 Tatlican https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/6329035/2866939 Böyle birşey düşünüyorum
Tatlican Noname21 Aa cok guzelmis ben gecen hafta gittim lcw ye ama bizim burada yoktu .ben kizma aldim ceket etek icine gomelk istedim ama kzim tuturdu kisa kollu gomlegi alma diye agladi
Noname21 Tatlican hem şık hem tatlı ben internetten sipariş ederim birkaç elbise daha var ama onlar yazlık ya uzun kollu birşey aşırım hırka giydireceğime böyle birşey alırım Bak birde bı var https://www.lcwaikiki.com/tr-TR/TR/deeplink/urun/6352275/2838756