Kızlar selam soru başlıkta aslında sormak istediğim ama bugün masaja gittim ilk defa gittim ve böyle hali saha yorgunlugu var boynum falan acayip acıyor çok yorgunum ve uykum geldi normal mi ya benim rahatlamam gerekmiyormuydu? Para verip dayak yemiş gibi hissediyorum kadın çıkarken 2-3 gün ağrı yapabilir dedi ama tuhaf geldi bana tecrübesi olan varmi