Emsa Burcu35 evet aynen o sıkıntı var hic kullanmadim ama yerinde durmuyor altinj degistirirken ne yapcm bilemdm 😊
Emsa MinasMom34 bindeneyon baklm bebeginjz donmuyorsa her iki bezde de sorun yasamazsini ama benimki kaciyor resmen ciglik atiyor birakayim diye 7 ay 21 günlük
Eliffff Emsa oğlum bir yaşında durmuyor hiç yerinde normal bezi hiç takamıyorum ama bunu iç çamaşırı gibi ayaktada olsa giydiriyorum bana daha rahat geliyor
Sarekus Cok memnunum bezden ama bizimki faşırt diye bi anda yapınca direk sırtına çıkıyor anlamıyorum pozisyonundan dolayımı öyle oluyor 3 aylığız deüiştirsemmi diyorum numarasıda tam oluyo ama anlayamıyorum sıvı yaptıgından mı
Emsa Sarekus sizinki daha kucuk ayi buyudukce kakasi koyulasiyor ya oyle sıkıntı yasamazsinjz umarim bide dort dortluk bi bez yok ya hangisi pisik yapmaz uygun fiyatli orta yolluysa ona yoneliyoruz
Eeminee Sleepy'nin kendi sitesinde ara ara kampanya oluyor 5 pk bez,5 pk ped,8 pk ıslak mendil 150 tl ben oradan alıyorum külot bezin rahatlığından sonra cırtlı bez zahmetmiş 😊
Emsa Eeminee ben gecen ay o kampanyadan siparis verdim bir ay olmadn tukendi bezler cunku kizim kakasini taksit taksit yapiyor neden bilmiyorum kabiz gibi ne yaptiysm fayda etmedi 😊o kampanya yok simdi heralde
Emsa Eeminee inslh ya kizim toplu yapacagi kakayi dort bes defa taksit taksit yapiyor niye bilmiyorum
Eeminee Emsa aynı durumdayız,bence daima kabız olduklari için canları açıyor hepsini yapamıyorlar ama ben çok zorda kalınca doktorumuz duphalac diye bir şurup verdi kaç kiloysa o kadar cc çekip veriyorum biraz rahatlıyor