Sebusebu Ozgeayazmuhammed iğne ucunu yakıp kendi deliğini genişletmeye calısmıstım ben ama pek faydası olmamıştı 😟 ayına göre biberon ucu almak daha mantıklı
520Mucize777 Ozgeayazmuhammed Biberon emziğini alırken aventte kutu üzerinde damla sayıları oluyor ayına göre veya yoğunluğuna göre tercih edebilirsiniz delmek isterseniz ki ben yapmıştım komple çöpe gitmişti başaramamıştım
Endegerlimoglum bende birkac kere kendim delmiştim ama cok delmişim hep genzine kacti. sanirim onun ince bir ayari var 😀
simiyyy İğneyle bi delik ben açmıştım zamanla sütü çeke çeke sürekli vakumlandığı için o deliklee büyüyo zaten