Rahzey bebegim 4ay 10 gunluk. Doktorumuz ucuncu ayda rotarix, nimenrix ve bexsero yaptirmamizi onerdi yaptirdik. 5.ayda tekrar dozlari var. Cocugumun sagligini etkileyecek en kucuk seyin karsisina geciyorsa bu asilar ben her sekilde yaptirma taraftariyim