Damla81 Merhaba Anneler 17 gün önce cerazetteyi bıraktım hala adet olmadım başına gelen var mı ilk hamileliğimde bıraktığımda hemen düzenli adet olmuştum ve 3 ay sonra hamile kalmıştım
Damla81 Ordinary 17 aylık kızım emzirmiyorum 40 ım cıktığında başlamıştım 1-2 defa kullanmayı unutuğumda hemen kanamam olurdu şimdi sağlık sorunlar yüzünden bıraktım hala bişey yok
Ordinary Damla81 doğum kontrol ilaçlarını bıraktıktan sonraki 3 aylık dönemde düzensizlik normal bir durum. Ayrıca adet düzeni oluşmadan gebe kalınmayacağını okumuştum bir doktorun bloğundan. Bir de emzirmiyorsanız neden östrojensiz bir ilaç tercih ediyorsunuz ki?
sua Doğum yapalı 9 ay oldu cerazette kullanıyorum hala adetim gelmedi. Yani kullandığım süre boyunca ben hiç adet görmeyecek miyim?