Eymenikonunannesi14 canım bugün yaptım daha çok beğenildi. Ustası değilim ama🥰
3 yk pirinci yıkayıp 2 buçuk şu bardağı suda pişene kadar pisiriyorum. Üstüne 6su bardağı süt 1 paket vanilya 1 buçuk su bardağı şeker koyup kaynamaya bırakıyorum ara ara karıştırıyorum pirinçler dibine yapismasin diye. Bir iki taşım kaynayinca 1 su bardağı süt 2 yk nişasta 1 yumurta sarısını iyice çarpıyorum çırpıcıyla. Yumurta kokusu falan kalmayacak. Sonra tencerede buluşturuyorum. Bir iki karıştırıp kapatiyorum. Kaselere paylaştırıp kaseleri koyduğum tepkinin içine su koyuyorum 250 derecede üst rafta üstleri kızarana kadar durduruyorum🥰🥰🤗