Galiba normal böyle ağlamaları bizim 55 günlük hala öyle karnı tok altı temiz gazı çıkıyor güzelce ama yine de mız mız ağlayıp duruyor uykusu var direniyor uyumuyor ne yolu denediysek uyutamıyoruz ayakta sallanıyor olmuyor kucakta geziyor uyumuyor emzirirken uyumuyor şu an ayağımda yorgun düştü de uyudu artık kaç dakika sürer bilinmez bitik durumdayız babasıyla Allah yardımcınız olsun kaç oldu sinirden çaresizlikten ağlıyorum bilmiyorum