ayse01_alparslan procsinin hiç bir urununden memnun değilim bir ara indirim yapmışlardı bütün ürünleri tek fiyat sabitlediler güneş kreminden saç yağına şampuan cilt bakım ürünleri vücut yağları otu boku aldım hiç memnun kalmadım yerinizde olsam siveno tercih ederdim ben öyle yapacağım