mrvmrve tam olarak bizi anlatmışsınız, etrafa bakınıp bakınıp emmeye devam ediyor en ufak bir ses duysun bırakıp ona bakıyor her yer süt oluyor🫠 ben de ayakta emzirmeyi deneyeyim bakayım belki yararı olur bize dee🙏🏻 bir yandan diyorum biberon kaynaklı olsa hiç emmek istemez reddederdi bir de 3 ay geçti daha önceden olmaz mıydı? Umarım ataktan dolayı böyledir ve çabuk geçer 🥲