Babbb çok geçmiş olsun ben hamile kaldığımdan beri kabızım sezaryen sonrası hepten fena oldum hatta basurla da uğraşıyorum. Keşke ben de bi ishal olsam da rahatlasam 😁 şaka bi yana doktorunuza danışsanız iyi olur belki enfeksiyon vardır tahlil isteyebilir