Kızlar bebeğimin boynu 1 aydır böyle geçenlerde doktora gittik acilden alerjide olabilir sıcaktanda olabilir dedi alerji iğnesi vurdu kremde sürmüştüm ben sudocremi biraz geçmişti ama 2 gündür yine böyle kıpkırmızı boynu 7buçuk aylık oğlum şuan ne olabilir bu yaşayanınız varmı nasıl geçer doktora götürcem eşim evde olduğunda 