Canım süt pastorize olduğu için kaynatmana gerek yok isitacaksin sütü küçük parmagini soktuğunda 7 saniye boyunca sütün içinde parmağın yanmıyorsa eğer bir kaseye bir kepçe kadar o sütten koyacaksın içine de aldığın yoğurt mayasını dokeceksin. Onu güzelce karistir sonra da diğer isittigin sütün içine bosalt. Tahta kaşıkla biraz karıştır sonra da kalın battaniyeye filan sar tencereyi 5 6 saat kadar. Ben makinada yapıyorum. Yogurtu 5 6 saat sonra açtığında kapağı açık şekilde 3 4 saat dolapta bekletirsen çok güzel olur