Merhaba hem diş hekimi asistanıyım hem de dişlerimin çoğu kanal tedavili. Sadece işlem uzun sürüyor 1 saat kadar eğer gerekiyorsa 2 seans tedavi uygulanıyor ilkinde ilaç koyup kapatılır ikinci seansta bitim yapılır. eğer sinirin üstündeyse diş anlık bir zonklama hissedebiliyorsunuz çok nadir olur bu da. sonrası çiçek zaten sinirler alındığı için ağrı geçmiş oluyor eğer ağrı olursa dişte yükseklik kaldığından olabiliyor veya sinirler tam alınmamış olabiliyor :)