Merhaba kızlar hataydayim deprem de korkudan sütüm azaldı diğerinden de çok çok az geliyor emziriyorum ama doymuyor burada mama yardımı yapildi Aptamil 1 aldım ama içmiyor zorluyorum yine içmiyo SMA Optipro aldım bugünde onu da zar zor içiyor yani normalde hemen içmesii lazım emzirmeden önce de yapıyorum mamayı ama ağlıyor