Herkese merhabalar. İyi akşamlar. Emzirmeden kesen , kesme sürecinde olan annelerimizin bilgi ve tecrübesine İhtiyacım var. 22 aylık kızımı yavaş yavaş emzirmeden kesmeyi düşünüyorum. Gündüz emzirmesi hemen hemen bitti gibi gece durum fena malesef en az 3 - 4 kere uyanıyor emzirmeden uykuya zor dalıyor . Bugün aptamil 4 numara mama aldım ama kararsızım 9 buçuk gibi uyutup sonrasında uyandığında mama teklif etsem içer mi o şekilde uykuya devam eder mi acaba ? Emzirmeyi bırakan tamamen gece beslenmesini bırakıyor mu gece devam sütü veriliyor mu 🙈 bunları doktoruma soramıyorum çünkü kendisi 2 yaşa kadar emzirmem konusunda baskı yapıyor . Ama yavaş yavaş geceyi kesmem lazım