Guzelanne34 Kızlar merdivenden düştüm ve ayak baş parmağım şişti ve ağrıyor acaba çıkmışmıdır? Çıkmış ise neler yaptınız ne olucak korkuyorum ya
Armoni Guzelanne34 laf cambazlığı yapmadım ki. Ne kadar kalbiniz kötü tamamen samimiyetle söyledim oda yaramıyor sanırım