Iscan 19 aylık oğlumda ıkı gundur alırı çapak ve sulanma oluyor sıcak suyla ıslatıp siliyorum göz doktoru yok burada hatayda ilçedeyiz ne yapabilirim bişeyler denyeyım olmadı çocuk doktoruna göstereceğim