Arkadaşlar depremzede olarak bir akrabamıza geldik il dışında çocuğum misafir olarak geldiğimiz eve hiç bir şekilde uyumuyor ama dışarıda ya da gittiğimiz başka evlerde uyuyor ve bu evde şuan kalmaya mecburum ne yapacağımı şaşırdım 3 aylık ağlıyor uyumuyor geceleri saat başı kalkıyor gündüzleri felaket uykusu yapıyor ne yapmalıyım