Herkese iyi akşamlar hayırlı ramazanlar. Bir şey danışmak istiyorum. 7 ay önce doğum yaptım. 7 aydır emziriyorum. Şu 1 ay içinde omuz ve sırt ağrılarım başladı. Emzirme döneminde, duruştan kaynaklı bebeğin ağırlığından vs. diye düşünüyorum. Benim gibi olan, ağrı çeken var mı? Yada varmıydı? Bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim