Evamm001 Yapmıyorlar. Axcilden giriş yapın isteyin. Yani istememesi anormal şu durumda zaten.
Benim kızımda istemediler. Ki ben rota olduğuna emin olarak götürdüm. Yatış verilmesini de istedim. İyi deyip gönderdiler. Çocuğum o kadar kötü olduki son gün sadece 6 gün evde geçirdi ve 3 kilo verdi. Her gün acile gidip serum taktırdım. Hiç bişey olmadı. Suyu bile zor içirir oldum. Bayrama denk geldi çocuk doktoruna götürdüm başka bir hastaneye bir de anlar diye nöbetçi diye. Neyse, kendi hastanemize kendi doktorumuza götürdük şikayetleri söyledik ve cocugumun halini görür görmez tahlil sonuçlarını beklemeden yatış verdirdi. O yatış demeden ben dedim artık yatış verin nolur iyileşsin diye.
Çok zordu. Allah’ım kimsenin çocuğuna vermesin bu kadar. Teşhis yanlış olduğu için, yanlis tedavi, saçma sapan bekleme. İlerledi doğal olarak.
Bana mide gribi dedi ya doktor. Diyorum yok, mide üşütmesi diyor. Dedim tahlil yapın, onu da yapmıyor biseyi yok olsa kardeşine de geçerdi diyor. Küçük bebeğimde olmadı mesela iç içe olmalarına rağmen o dönem rota. Ama kızım rotadan yattı.