Efeymen benim kızımda 14 aylık üstten 2 azı dişi alttan 1 azı dişi çıkardı alttaki şişti kızardı. Doktora gösterdim skıntı olmaz dedi. Hatta üst azı dişi morarmıştı patlamadan önce. Ama sonra skıntısız çıkardı. Hatta bitek onlar değil ilk dişlerini çıkardığında da şişip morarmştı ama sonrasında patladı kendisi.