Gurbette yaşıyorum ailem 4 5 saat uzaklıkta sürekli gelemiyor yaşadığımız yerde kayınvalidem falan var geçen çok mecbur kaldık sınavım vardı kaynanama bıraktık durmamış çok ağlamış onlarda tedirgin olmuşlar hiç alismiuor ertesi gün kaynanama gittik gene çocuk üstümden düşmedi gene bırakıp gidecem sandı hastalık olur sağlık olur bebeğimi nasıl alistirbilirim kucaklarında bile durmuyor ben varken