Prensesssannesiiii Doğum yapalı 28 gün oldu ama sanırım adet oldum 40 ından önce olunmaz diye biliyordum.
Busedmrci Prensesssannesiiii Bende doğumdan sonra kanamam kesilip bikac gün sonra yeniden başlayınca regl oldum sanmıştım ama tam 40 gün aşırı kanamam oldu dolu dolu bebeğim 2 aylık hala regl olmadım muhtemelen sizde regl oldunuz sandınız
edafmo Prensesssannesiiii ben oldum canım. 33.günde regl oldum. Doktorum normal olduğunu söyledi rahmin toparlanmış olduğunun göstergesiymiş
atlasrl Prensesssannesiiii ben 35. günde oldum. korkup doktora gitmistim kanamam bitmek üzereyken tekrar arttı ağrım var diye. regl olmussun bazı kadınlarda böyle olabiliyor demisti
birprensannesii_ Prensesssannesiiii 37 gunumde oldum 7 gun adet gıbı surdu sonraki aylarda devam etti adet gıbi zaten
edafmo Prensesssannesiiii benim de öyle. Tamamen bitmişti lohusa kanamam zaten son zamanlarda baya açık renk geliyordu. Regl olduğumu karın kasık ağrımdsn ve akıntıdan anladım
Prensesssannesiiii edafmo evet benim de ağrım var ama 28. Gündeyim daha kanamam da baya baya bitti sarımsı su gibiydi bi baktım koyu kan baya da gelmiş
AksuS Benim lohusa kanamam bitmek üzereydi ama bitmemişti 40veya41. Gün çoğaldı doktora gittiğimde adet görüyorsun şuan demişti. Lohusa kanamam bitmeden adetim başlamıştı
Prensesssannesiiii AksuS benim kanamam bitti gibiydi böyle sarı su gibi akıntı oluyordu. Bugün ağrım oldu akşam ve bi baktım yoğun kanama oldu
Aybarssmom01 30 da lekelenmelerimde bitmişti 1 hafta sonra 37. Günde adet oldum 6 gün sürdü sonraki ay da oldum 34 gün sonra yani bu ay oda 6 gün sürdü
Czn2510 Prensesssannesiiii benimde 18. Gün kesildi 24. Gün tekrar geldi. 32 gibi kesildi 40. Gün tekrar geldi 45. Gün bitti. Aradan 10 gün geçti yine adet oldum 5gün sürdü bitti. Şu an adetime 6 gün kaldığı gözüküyor bakalım 😊 yani oluyormuş ablamında böyle olmuş rahmin kendini hızlı topladığını gösterir dedi doktorum