Ozge_lami evde ayakta alistirin sesede alissinlar ben oğlum doğduğu an itibaren ilahi dua surelir mini açıp alistirdim beşikte çok nadir şallar uyuyor başka yere gitsem hiç zorlanmadım çok şükür nereye gidersem gideyim rahat uyuyor 2 beşiğin var gün içinde salondaki beşikte yatıyor geceleride yatak odasındaki beşikte yatıyor bazen yer yatağı yapıp yerde yatıyoruz o şekilde alıştık biz