6 aylık bebeğim kaka yapmıyor. doktora götürdüm 3 defa kabız değil gazlı ondan yapmıyordur diyip damla lavman veriyor. Lavman yapınca kakasını yapıyor kendi kendine yapmıyor. Bir hafta yapmayan oluyor bekle diyorlar sonra huzursuzlanıyor acillik oluyoruz röntgen vs. Yine lavman yapıyolar yine 1 hafta yapmıyor tekrar lavman. Bu durumu yaşayan çözüm bulan varmı ne yapmalıyım? Tekrar radevu aldım başka hastane doktor görsün diye aynı şeyleri duyup dönmekten sıkıldım