RaziyeNu Kizlar adetime 15 gün olmasına ragmen gebelik testi yaptim hamile kalmak istiyorum ikinci cizgi cok silikte olsa cikmis sizce gebelik varmidir böyle olupta hamile kalan varmi aranizda bakarmisiniz??
cananata01 RaziyeNu tebrik ederim %99 zaten yeni hamile olunca ikinci çizgi silik çıkıyor siz yine de kan verin