Kardelen07 benim oğlumda 1 buçuk yaşında kan değeri 7 çıktığıda oldu doktorumuz gelişimi önden gittiği için kan yetersiz kalıyor demişti ilk Ferro Sanol şurup kullandık , sonra Ferro damla sabah akşam 7 damla şeklinde, son yapılan tahlile göre doktorumuz damlasınız azaltmamızı söyledi günde 1 defa 7 damla şeklinde kullanıyoruz bakalım ne zamana kadar devam edecek