Kızlar selam,
2 hafta sonra işe başlamak zorundayım. Özel sektör olduğu için daha fazla bekleyemiyorum. Gönül ister ki 1 yaşına kadar yanında kalayım ama olmuyor maalesef. En güzel anlarını kaçıracağım belki de😔 neyse daha fazla yazmayayım benim durumumda olan çok anne vardır elbet . Sizlerden ricam neler yapmalıyım bu süreçte? Mama+meme gidiyoruz. Süt biraz stokladım son zamanlarda günde bir kere mama veriyorum azalttım. Benim gibi erken işe başlayan anneler karşılaştıkları zorlukları yazabilir mi ? Süt azalması yaşadınız mı ? Sonuç olarak iş saatlerinde emzirmeyeceğiz ve azalma yaşanacak