Bebekim06 Aptamil kullaniyorum doğduğundan beri gaz yaptığını dusunuyorm ama Aptamil içince de uykuya hemen daliyo doyduğundan mi bilmiyorum ama kabız lik var sma comforta geçmeyi düşünüyorum kullanan varmi
Sevim1711 Bebekim06 Sma Optipuro kullanıyorum memnunum. Confort denemedim hiç gaz damlası kullanıyoruz ama. Aptamilde kullandım o sıvı kaka yaptırıyor diye değiştirmiştim. Ama bebeğin normal kakası oymuş