Funda_yakut Sabah 1 kere kustu sonra uykusunda kustu ağzından burnundan geldi 😓 az öncede kucağımda uyurken bir anda öğürerek uyandı neden böyle oluyor sizce hasta mı oldu ?
newmom15 Funda_yakut çökelek normal demişti doktorum Bir ara bnm kızımda çok küsüyordu duan 2.5 aylik karnini doyurunca bir süre dik tutun gazını mutlaka çıkarın Bn bunlara dikkat edince geçti
pasaklisinkukuli Funda_yakut uyumadan önce cok emdiyse olabilir bazen midelerinin kapasitesinden fazla emip uyuyorlar sonra kusuyorlar uyku arasında mide suları yukarı çıkıyor
Funda_yakut Sevdapl Ama uyurken bir anda öğürmeye başladı üst üste kusmadı oda fazla beslenmeden dolayı mı
pasaklisinkukuli Funda_yakut boğazına su çıkıyo onu yutmaya calışırken agzını hafif acıp öğürüyo sonra yutkunuyo öyle mi yapıyo dikkat et bi daha yaparsa
Funda_yakut pasaklisinkukuli Ağzını açıp öğürüyor kapatırken tekrar öğürüyor böyle 3-4 kez yapıyor sonra öğürme geçince üst üste yutkunuyor
Egiskom Bende hatırlıyorum öğürdüğünü o aylarda. Hiç bir sorun olmadı canım. Bir kaç kere gözlemle için rahat etmezse doktora sorarsın ama sanmıyorum sorun olacağını
Gnlky Reflü yatağına yatırmayı tavsiye ediyorum. Yattığında cok emdiği zaman ıkınırken kendilerini kusturuyolar genelde
Funda_yakut Gnlky Bu zamana kadar hiç böyle olmamıştı öyle kusan bir bebek değil o yüzden reflü yatağı almamıştım
Egementosunannisi Funda_yakut reflüsü olabişir benim bebeğimde kusmuyor bilaç kere çökelek gibi kusmustu aynı dediğiniz gibi doktora gittiiimizde hiiiiğğğğ diye ses çıkardı nefesini tutarak ardından yutkunmaya başladı ağzı tükürüklendi reflü teşhisi koydu doktorumuz