inciandmom Kızlar bugün 10 günlük olduk ne hastanede ne de sağlık ocağında kimse doktora götürün demedi çok şükür bebeğim de bende iyiyiz sizce yinede götürmeli miyim ?
Ozge_5555 inciandmom 1. Ci ayında götürün kalça cikikligi için ve göz muayenesi için randevu alırsınız hem genel kontrol olur