Kızlar iki buçuk aylık bebeğim var uyku düzenimiz gündüzleri hiç uyumuyor nerdeyse çok fazla direniyor saatlerce uğrasıyorm uyutmak için en fazla 10dakika uyuyor gecelerinde 11den önce uyumuyor uyuyucada gece bir kere uyanıyor mama yiyip tekrar uyuyor saat sekiz gibi uyanıyor uykuya geçiste çok zorlanıyoruz bazen kucakta pış pışlayarak uyutuyorm bazen beşikte sallayarak bazen ayakta sallayarak bir türlü bir düzen oturtamiyorm nasıl bir düzen oluşturabilirim hangi saatlerde nasıl uyutmalıyım bana bir fikir vereseniz çok sevinirim ne yapacağımı saşirdim artk