Mariaumay öncelikle naçizane ilk tavsiyem bir daha o doktorun kapısının önünden geçmeyin.
1.daha 7 ay önce doğum yapmışsınız.hiç adet olmamamız, bir olup iki üç ay olmamanız, 15 günde bir bile olmanız normal.çünkü hormonlar bir anda normale dönemiyor.mesela benim bebeğim 11.5 aylık daha hiç adet olmadım.
2.bu durum şayet bebeğiniz küçük bile olmasa 15-20 g adet geçikmesiyle erken menepoz olabilir diyemez.bende doğumdan önce pcos vardı mesela 3 ay adet olmadığımı biliyorum.bunun gibi çeşitli sebepleri olabilir.
3.erken menopozun tanısı kan testleriyle konur en önemlisi Amh testi yani yumurtalık rezervleriniz bitmiş mi ona bakılır.ama mesela pcos gibi hastalıklar ultrason+kan testiyle tanı konur.
- Ve son olarak bence bunların hiç birinde bir şey çıkmaz.çünkü 7 ay önce doğum yapmışsınız.
Kusura bakmayın uzun oldu ama böyle aptal bir doktora tahammül edemedim.iyi geceler