Bebeğim yarın 6 aylık oluyor baş çevresini ölçtüm 41,5. Bu ay yarım cm büyümüş normalde her ay 1 cm büyüyordu. Kendim her ay ölçüyorum. Persentilde küçük gözüküyor 25 gibi. Boyu kilosu persentilde orta düzeyde. Bıngıldağı açık doğduğundan beri 2 parmak kadar boyutu pek büyük değil. Bu güne kadar başı küçük diyen doktor olmadı hepte soruyorum ama kafama takılıyor. 6.ayda 41,5 çok mu küçük? Doğumda 35 5.gün kontrolde 34 idi.
Motor gelişimi iyi 3,5 4 aylıkken döndü şuan yürüteçle fıldır fıldır geziyor.