Bir yaşına girdi 1 hafta önce .. menenjit aşısı önemli ve ücretli bir aşı.. maalesef durumumuz yok eşime ısrarla önemli olduğunu söyledim birbrmize girdik yok napablrm , senin zamanında aşımı vardı sanki yok para napablrm diyor delircem yeminle .. yaptırmayan varmı korkuyorum arkdasim da önemli yaptırmaya çalış dedi ..aranızda hemsire, bilgili, yada yaptırmayan varsa yazabilir mi ?