Merhabalar hanımlar oglum su an 4 aylık 1 aydır mama reddi yasıyoruz gelisimi cok yavas aptamil veriyorum günde 100 ml bile icmiyor gecen hafta sünnet oldu hepten gitti hiç yememeye basladı gaz problemi falan yok doktor sabırla bekle yer bu bi atak dedi ama 1 aydır düzelmiyor basına gelen var mı ne yapabilirim