Deletedmom_39 basakhanim34 kaç aylık canım bizim biberonun büyük delikli ayrı bi slikon ucu var (çorbalar için) onu takıp veriyorum. Şimdi çorba biberonla verilmez derler ama napim içmiyor kaşıkla 😝😝😝
hunilimomm basakhanim34 ben oyun şeklinde yediriyorum bak yersen boyun büyür bı lokma atıyor AA boyun büyüdü felan diyorum çorbanın içine şehriye atıyorum anca öyle içer 😂