Ozge_5555 Kızlar iki once4 ay asimiz olduk ve sağlık ocağındaki hemşire vegarafon damlası verdi iki gündür kullanıyorum ve bugün kakasinin rengi yesil renkti bu normal mi
Yeso59 Ozge_5555 oceans markanın demirini önerdi doktor sağlık ocagindakinde paraben var onu kullanma dedi
KubeyHatun Normal. Çünkü sağlık ocaklarından verilen damla kabızlık, gaz vs yapabiliyormuş. Yeşil ve kokusuz ise gazdandır. Durumunuz varsa daha iyi bir marka alın derim.
Saretiryaki Yeso59 doktorlar ne tuhaf aşılarda alüminyum var onu önerirler ilaçta praben var doğalını al😀
Yeso59 Ozge_5555 biz sağlık ocağını kullanıyoruz d vitamini ona birşey demedi doktor ama onudami kullanmasam acaba
Ozge_5555 Yeso59 bnde ilk basta monovit kullanıyor dum onda çok huzirsuzdu ikiniyordu kızın bnde ocean aldm burada biri tavsiye etmiyorum sti onda da araben varmış kan damlasında da ocean diyorlar bnde ondan alacağım eczaneden