Benimde oğlum 21 gün kaldı küvözde. Ve bizim hastane kuralı, sadece haftada iki gün görüş vardı. Kapıya kadar gidip süt götürüp geliyordum. Anne uyumlarda oğlum sanki hemşirelere daha yakın oluyordu o lqdar üzülüyordum ki.. eve çıkınca da beşik yatak odasinda, ama bi zaman sonra oda soguk pldu oturma odasında oglumla kalmaya başladık. Annemler geldikce de yatili, onlar oglumla uyudu ben odama gecmek zorunda kaldim. Emzirmeye gidiyodum odaya. Ama suan junu yaptığım icinno kadar üzülüyorum ki, benim de oğlumla bağlanmam cok gecikti. 2 haftadir beraberiz geceleri de, sabah kalkinca beni goruyor, surekli seviyorum, dokunuyorum öpüyorum.. biraz daha iyi oldu bağlanmamiz.. nacizane bunlari diyebilirim