Hkshkshsk Miran1306 cano egerki sana çıkmasıyla çıkan kişi parayı odiyemem der TOKİ’den vazgeçer sende bankaya gider konusr onun yerine alabilirsin böyle bı hak var bilgin olsun bankayla konuş belki alırsınız
Elika00 Miran1306 bize de çıkmadı galiba siteye giremiyorum siz nerden baktınız Çıkanlara mesaj mı geliyor acaba
Miran1306 EmineYilmaz e devlet ( talep toplama projeleri için hak sahipliği kura sonucu) yazan yerden bakılıyor
Hkshkshsk Miran1306 paran zaten sana otamitkmen geri veriliyor senin bankaya gidip konuşman lazım evden vazgeçen var mı diye bı çoğu ödemeyi yapamıyor evden vazgeciyr devren aliyorsun
sarmaliklahana Hkshkshsk yaaa böyle bişey varsa bizde bakalım. Gerci 1-19 nisanı bekliyorum ben İstanbul Avrupa yakası. Hakkımızda hayırlı olsun
ReisinKizi Hkshkshsk bunu nerden öğrendiniz. Daha önce hiç duymamıştım. Bi haber sitesi vs var mı bununla ilgili