Aliekremim Kızlar gunduz 11de sunnet oldu süreklı aglıyor uyuyor hemen uyanıyor uyuyamıyor yani daha ne kadar surecek cok agrısı var 2defada calpol verdım
nisadeniz Aliekremim 1-2 güne daha iyi olur canım ağrı kesici fitil yapmanı öneririm çok rahatlatıyor.geçmiş olsun
Pnrdadas Aliekremim gecmis olsun kiyamam kac aylik insallan cabuk atlatir bir fikrim yok bizde 25 kasımda sünnet edicez çok korkuyorum ya 5 ay 20 günlük felan oluyor o zaman
arzuuu Aliekremim 4 saate bi calpol verin demisti bize doktor ilk gece biraz sıkıntılı oluyor ertesi gün bisey kalmiyo
Toprakkkk Aliekremim paranox agrı kesici fitil kullanın, biz 5 ekimde olduk ilk fitili doktor sünnetten 1 saat önce yapmamızı söyledi, sunnetten sonrada 2 kere daha yaptık. Hiç ağlamadı, sünnet oldugunu biz bile anlamadık sükür.
Sasah1441 Aliekremim canım hiç işkence çekmeyin nöbetçi eczaneden fitil alsın eşin adını verebilirim istersen anında kesiyor bebişe de yazık 😔 tek calpol un bi işe yaradığını duymadım
Aliekremim Sasah1441 ya fitili makatında yırtık olanlar kullanamıyomuş yanı bızımde yırtık var o yuzden jullanamıyorz:(((
Sasah1441 Aliekremim tüh ya keşke kullanabilseydiniz saniyede kesiyor vede mışıl mışıl uyurdu ikinizede eziyet 😔 yarına bişi kalmaz inşallah Allah yardımcınız olsun
Sumert Aliekremim karton bardak kesip koydunuz mu belki değdikçe sızlama yapıyodur biz çözümü o şekilde bulmuştuk birde 1 numara büyük bez kullanmıştık
Sumert Aliekremim ilk gün zor geçiyor sabredin yarına çok daha iyi olacaktır krem gibi bişey verdiyse bol bol sürün
Kartopu06 Aliekremim bizde dun yaptirdik doktor uc tane agri kesici ilac yazdi ikisi surup biri fitil dun benim bebegimde cok agladi bugun biraz daha iyiyiz cok sukur bizde demistik evde calpol var kullanalimmi diye doktorumuz bize yokda demedi ama bu ilaclari kullanmaniz gerekiyor dedi karton bardak koyuyoruz siz ozeldemi yaptirdiniz yaa kiyamam bebeginize cok uzuldum cok guclu bir agri kesici lazim dilerseniz benim doktorumun bize yazdigi ilaclari size burdan yazabilirim
Poyrazefe Aliekremim keske fitil kullanabılseydınız anında etkı benım bebegım saatlerce uyumustu agrı fln hıssetmedı surup zannetmıorum cok etkı etsın yazık yavruya canı acıyordur😔
Martannesi03 Aliekremim cnm geçmiş olsun fito krem sür bol bol ben öyle yapmıştım 37 günlüktü sünnet olduğunda