Birberenannesi benim düşüncem böyle , benim de gücüm yettiği kadar alıyorum oğlumun hicbirsey de hevesi gözü kalmasın diye , diyorsunuz ya alım gücü farklı he işte gelen çocuğun hiç alım gücü yok belki sizin evinizde ilk kez gördü heves etti siz birden elinden aldığınızda kaldırdığınızda heves etti üzüldü travma oldu, o bayanım postuna istinaden saçma bir düşünce diye yazdım , çünkü çocuklar oyuncakları gördükten sonra alıp ellerinden kaldırmak istemiş sanırsam , benim için çocukların mutluluğu önemli kırılsın yeterki mutlu olsunlar zaten pahalı oyuncakları çıt kırıldım olmuyor kaliteli olduğu duvardan duvara vurması lazım çocuğun kırılması için , Allah her çocuğa istediği oyuncağı oynama şansı versin çocuklar hep mutlu olsun