Oğlum 6 aylık. Aldığım oyuncaklarla oynamıyor, gözü hep tencere tava da 😂 Ben heves ediyorum ışıklı fisher price oyuncaklara ama mağaza da gösteriyorum orda bile dikkatini çekmiyor. Bende almıyorum pahalı zaten . Bizim çocuklar birbirimize gidip geldikçe oyuncaklarıyla hep oynarlar ablam abimler rahat eder saklamak yanlış bana göre ama tabi kıran döken çocuk olsalardı belki saklanabilirdi 😂