Safiye06 Selam arkadaşlar ben sezeryan doğum yaptım bir hadta oldu canım çok acıyo dikişlerim çok yanıyo bir türlü rahat bir ystış pozisyonu bulamadım yatınca bebrğimi emzirmeye çok zor kalkıyorum varmı benim gibi bu sorunları yaşayanlar?☹️
EmineYilmaz Safiye06 2 normal doğum yaptım ama dikişler mahvetti beni sezaryenden farkı yok bence o acının 😩
Senaaydin Safiye06 normal doğum yaptım baya bi dikişim vardı 20 günde felan geçti acısı bebeğimi emzirirken oturduğumda canım yanıyordu
Deletedmom_39 Safiye06 zorunlu sezaryen oldum canım ve en büyük ameliyatlardan biri sezaryen 🥹 acıyacak sızlayacak ama 1 haftaya azalır
Tosbaninannesi Safiye06 bende zorunlu sezeryan oldum ilk bir hafta 10 gün öldüm sandım böyle ağrı acı ömrüm boyunca yaşamadım ama suan 35 günlük olduk çok şükür ağrım kalmadı ağır falan kaldırmiyorum doktorum bir kaç ay dikkat et demişti
Deletedmom_39 Safiye06 kontrol de baya bastırdı mı doktor 🧐 ben 10.günde korse bile takmaya başlamıştım acın niye hafiflememiş ki
35lavanta Safiye06 hem normal hem sezaryen doğum yaptım ikisininde ağrısı farklıydı ama ilk zamanlar zorluyor tabikide
Oglum6ask Sezeryan oldum valla ilk ayağa kalmak zordu birde yürümek sonrası sadece ama sadece yan etkisi olan anestezi boynum tutulmuştu 1 hafta doğrultamadım o zordu sezeryan zor geçmedi bende çok şükür 9ay oldu 👍
Kuskoysunlaryoluna Sezeryan doğum yaptım. Hastanede geçirdiğim 2 gün çok rezaletti. Tarif dahi edemiyorum ama sonradan hızlı bi düzelme olmustu Allahtan. @Safiye06
Sdmgc Safiye06 sezeryan oldum bende ama bir haftadan sonra çok rahatlamıştım her isimi rahatca yapıyordum
Adenmoms68 Safiye06 1 ay önce bende sezaryen oldum aynı sizin gibiydim bir şekilde geçiyor o günler ama zor geçiyor biraz idare edeceğiz artık
GizemAyd35 Tek bir dogum şekli var o da normal. Sezaryen tamamen ameliyat ve riskleri olan bir durum. Normal doğurdum ki canım çok tatlıdır 😀 iyi ki normal olmuş yine olsa yine normal dogururdum ama sizin kendinizi neye hazir hissettiğinizde önemli 🙏🏻
Deletedmom_39 GizemAyd35 sezaryen olduğum için hiç bi zaman ‘doğurdum’ kelimesini kullanamıyorum 🥺 çok üzgünüm, zorunlu sezaryen oldum (bence hava atmanız kırıcı)
Baharomer GizemAyd35 tek bir doğum şekli yoktur efendim 2 doğum şekli vardır bir anne olarak başkaları yorumunuza kırılabilir sizin riskiniz yoktu normal oldu peki ya zorunlu sezeryan olanlar
GizemAyd35 Safiye06 benimde 40. haftamdi ve riskliydim arkadaşlarım sezaryen oldukları için öyle korktum ki bebek sıkıntıya girmedikçe doktorumla hem fikirdik ve normal oldu çok şükür sağlıkla aldım odama yürüyerek indim hemen sütüm geldi rabbim herkese ayni kolaylıgi versin
Ikicocukbiranne Safiye06 iki normal doğum yaptım dikiş vs zorlamadi tek bir dikişim oldu ikisinde de ama sezaryende 15 20 gün zorlanabilirsiniz 1 hafta daha çok yeni