Deletedmom0340 Öncelikle net bilgim yok doktora sorun ama arkadaşımın kızı 4yaşında ve bebekliğinden beri baş parmak emme alışkanlığı var ,maalesef bu şekilde şişirdi, parmak diğerlerinden farklı duruyor..Ben ona benzettim tabi ama ben de olsam mutlaka yine de doktora sorardım🙏🏻