angel24 Bebek arabasını hiç sevmiyoruz dışarda sürekli huzursuzuz insanlarıda yabancılıyoruz halbuki kalabalık ortamdayız sizlerde bu durumu yaşayan varmı ne yaptınız düzeliyormu:))yaşımız 1