nibado Şimdiye kadar bir türlü yaptıramadık doktor daha az doz alsın diye 6. ayda dedi ama hem diğer aşılar var o ayda hem de daha fazla geç kalmak istemiyoruz. 5. ay itibarıyla bu aşılara başlayan var mı? Varsa takvimi nasıl ayarladınız?
Sibelmuc nibado Evet 2 aşı arasında 4 hafta bıraktık. Menenjitten 4 hafta sonra 6.ay aşıaı yapıldı şimdi 5 hafta sonra da Menenjit 2.dozu yapılacak
FatmaKrbkl nibado niye bu kadar acele ediyorsunuz ki, yani elbette yaptırın ama bebeklerin bağışıklığı 9 aydan sonra hafızaya almaya başlıyor o yüzden o aylarda yaptırmak daha sağlıklı aslında, menenjit ağır bir aşı
penyy nibado 5. Ayda bexero yaptım hangi ayda yapılırsa yapılsın 3 dozmuş şimdiden yaptım 5 aylık beneğim. Menenjiti de 7. Ayda yapacağım 2 doza düşüyor öyle benexol ve menenjit aynı anda yapmadım maddi zorlardı
nibado FatmaKrbkl eşim de ben de kalabalık ortamlarda çalışıyoruz doktorlar ne kadar erken olursa bağışıklanmanın o kadar iyi olacağını söylüyor. Siz hangi kaynağa dayanarak böyle bir şey diyorsunuz?
FatmaKrbkl nibado osman gönülal bir videosunda bahsediyordu bağışıklığın 9. Aydan itibaren hafıza kaydına başladığını, bir çok anne paylaşıyor ağır bir aşı olduğunu. İsterseniz gidin şuan yaptırın bana göre bi durum yok, fikir beyan ettim
nibado penyy aynen ben de öyle düşündüm 6. aydan sonraya da bıraksam yine 3 doz olacak ne kadar erken o kadar iyi diye düşündüm
Tugder nibado her ikisini de yaptırıyoruz . A ve B grubu olarak geçiyormuş. Doktorun önerisi bu şekildeydi. Biri bir bacağından diğeri öteki bacağından .
bebekece nibado her olabilşr belkide bide bizimki her iki menenjit asısınıda aynı gün yapti iki bacaktan yani biri için önce biri için sonra gitmedik
nibado Tugder her ikisi de mi 5,7,13 şeklinde planlandı? Bizim doktor bexseroya 9. ayı da ekleri nimenrix bahsettiğiniz gibi
Lilybaby nibado çok karışık olduğu için tamamen doktora bıraktık sanırım devlet aşılarıyla beraber ağır gelir diye aynı aylarda yapmıyorlar biz 3.ayda başladık 5 ve 7de de olacağız