Kızlar bugün. 22 gün oldu 4. Gün ishalim başladı ve hala geçmedi ayrıca özür dilerim ama mukuslu bir dışkı söz konusu 🥺 bu neden olabilir ya demir ilacından diye düşündüm doktora söyledim değiştirdi ilacımı ama hala aynı devam ediyor. Başına böyle bişey gelen var mı ?