hepbahar123 10 aylık bebeğim altına yaptığında ve bezini değişirken bö mü yaptın diyorum poposunu elliyorum. Tuvaletin kapısını açık bırakıyorum yürüteçle geldiğinde bö yapıyorum diyip bacağıma dokunuyorum. Anlıyor gibi bakıyor. Çok erken ama şuan öyle yapıyorum sizde klozete yaptığınızı göstere bilirsiniz puf yapıyorum diyerek. Yazın aklı daha da erer deneye bilirsiniz. Ablam ve kardeşim 1 yaşlarında altlarına yapmayı bırakmış yani anlayıp bırakabilirler. Yazın alıştırmak kolay olur ay olarak bebeğinize bende lazımlığını şimdiden aldım Kışa denk geliyor ama 15 aydan sonra oturturum ara ara eğer anlarsa.